Chci Hračkounovi něco prodat

  1. Proč musíš hračky nejprve schválit?
    Potřebuji si ověřit vizuální stav a posoudit, zda jsou konkrétní hračky prodejné.
  2. Jak dlouho trvá, než dojde ke schválení?
    Obvykle obratem, nejpozději však do 24 hodin.
  3. Jaké hračky přijímáš?
    Snažím se vyjít vstříc co největšímu počtu zájemců, ale posuzuji také prodejnost a možnost přepravy.
  4. Řekneš mi předem kolik dostanu?
    Pokud již produkt mám v nabídce, můžeš se podívat do e-shopu. Pokud ho zatím neprodávám, tak ho konkrétně ocením až po fyzické kontrole.
  5. Jak k tobě hračky dopravím?
    Doprava je vždy zdarma – stačí hračky zabalit a odnést na nejbližší pobočku Zásilkovny s kódem, který ode mě obdržíš.
  6. Mohu Ti hračky donést i osobně?
    Ano, na naši provozovnu, kde mám současně i sklad a trávím tam většinu času.
  7. Jsou nějaké požadavky na rozměry a způsob balení?
    Pro dopravu přes Zásilkovnu je omezený maximální rozměr zásilky. (NÁVOD ZDE) Nejdelší strana zásilky může mít maximálně 120 cm a součet délek všech tří stran zásilky maximálně 150 cm. Maximální hmotnost je stanovena na 10 kg.
    Pokud posíláš více hraček, rozděl je do několika balíků, aby každý z nich splňoval požadavky na maximální váhu a rozměr.
  8. Do kdy mohu očekávat prodání?
    Každá hračka je jedinečná – něco se prodá obratem a něco trvá déle. Vždy se snažím hlídat optimální cenu, aby se hračky co nejrychleji dál prodávaly.
  9. Kde uvidím, za kolik se mé hračky prodávají?
    Konkrétní produkt můžeš vyhledat na mém e-shopu.
  10. Co když se hračka neprodá?
    Spolupracuji s neziskovými organizacemi a pokud je hračka dlouhodobě neprodejná ani ve výprodejích za nejnižší cenu, tak ji věnuji pro potřebu těchto organizací.
  11. Kdy dostanu své peníze?
    Jakmile se hračka prodá, tak Ti odměnu zašlu po 14-ti dnech. Je to z důvodu zákonné lhůty pro vrácení zboží zákazníkem našemu e-shopu.