Reklamace/vrácení zboží

Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje a chcete jej reklamovat, můžete jej buď donést osobně, nebo zaslat na naši adresu přes Zásilkovnu.

V případě vrácení zboží osobně: doneste jej kdykoliv v naší otevírací době na naši výdejnu. Pracovníci na pobočce s vámi vyplní reklamační formulář, a do 14 dnů vám vrátíme peníze na bankovní účet.

V případě vrácení zboží Zásilkovnou:

  • Zboží, které chcete vrátit, zabalte jako balík a nadepište svým jménem a telefonním číslem.
  • Do balíčku vložte lístek se svým jménem, číslem objednávky a číslem bankovního účtu.
  • Vyberte si nebližší pobočku Zásilkovny s podacím místem.
  • Pracovníkům Zásilkovny nahlaste kód: 99145494
  • Jakmile balíček obdržíme, potvrdíme jeho přijetí e-mailem.
  • Do 14 dnů od obdržení zásilky vám vrátíme peníze zpět na uvedený bankovní účet.

Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z našich výdejen ani poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu libovolným přepravcem. Adresa pro zaslání balíčku je:

Hračkoun
Zátiší 83
362 63
Dalovice